De acum ce?

Anul 2013 a fost pentru mine un an lung plin de evenimente unele placute, altele complet neplacute, si altele Fenomenale…

De cand mi-am cunoscut jumatatea mea(daca se poate numi asa) multe lucruri fenomenale s-au intamplat si Dumnezeu ne-a purtat intr-un mod incredibil de grija prin situatiile prin care am trecut si prin oamenii pe care i-a pus in jurul nostru. Probabil cel mai semnificativ lucru care s-a intamplat si care a dat startul acestei chestii ciudate ce vreau sa o incep este faptul ca ea a zis DA!

1017238_10151863237912705_951124646_n

Acuma faptul ca a spus da ma responsabilizeaza intr-o gramada de moduri.

Asa ca m-am gandit sa fac chestia asta numita blog…aparent public ca sa imi fie rusine daca citeste cineva si vede ca nu sunt consecvent si sa imi trasez anumite goal-uri pe care vreau sa le ating.

1. Get a job

24897772729dd89ab02f5d24bb762679

Este primul lucru care trebuie sa il fac si in momentul asta acest aspect este prioritar…Nu pot sa ma casatoresc si sa imi intretin familia fara aspectul asta asa ca mergem in principal pe el fara sa conteze prea mult in momentul asta domeniul de activitate.

2. Learn web development

981390be51fea3725b87b395072581e1

Al doilea cel mai important aspect este sa invat Web development. De ce? pentru ca este un domeniu foarte bine platit pe care pot sa il dezvolt si profesional in cadru unei companii si de unul singur facand astfel bani seriosi pe langa job.

3. Finish school

11df5d8c405d71d98dd91c03ef79a45d

Nu tin eu neaparat da daca trebuie, cu placere :))

4. Get in shape

403aa83edfad4c58b5e53d258412f01c

Pentru ca o iubesc pe logodnica mea vreau sa aibe langa ea ce e mai bun din mine si pentru multa vreme, vorba ei, asa ca getting in shape este cea mai buna metoda pentru a face asta

5. Get married

c207b5ddf1304cde4840973cc3a03588

Din momentul in care scriu asta mai sunt 219 zile pana cand vreau sa fac asta asa ca timpul este foarte scurt, dar asta e THE GOAL pentru anul 2014.

Acuma care e faza cu blogul… Aici o sa postez in fiecare zi scopurile pentru ziua aceea in domeniile de mai sus si la sfarsitul zilei modul m-am apropiat mai mult de SCOP.

This is my new years resolution.

A.

Leave a Reply

