day 3 day 4…day 13

E greu sa te disciplinezi sa scrii si 10 zile am fost un indisciplinat… Dar nu am stat chiar degeaba… Ce mi-am propus din seria html/css, asa de beginner am realizat. Cu toate astea, lipsa scrisului nu e o scuza si cu cat ma indepartez mai mult de ziua in care trebuie sa scriu, cu atat mai greu ma reapuc.

Ca sa imi rascumpar totusi pacatele ar trebui sa zic cam ce am facut inspre indeplinirea SCOPULUI.

1. Am terminat o mini-serie de tutoriale

2. Cu alergatul merge foarte greu si am cam lasat-o pe tanjeala dar trebuie sa ne reapucam…cumva AZI ca daca zic maine, un maine exista intotdeauna.

3. Am inceput sa cautam restaurante si solutii posibile pentru o nunta decenta… complicata chestie mai ales ca majoritatea restaurantelor din zona nu sunt de incredere si nici solutii clare ca sa faci o nunta in regie proprie nu prea exista so its a big pile of …. well not nice stuff.

4. Am regasit un site fain pe care trebuie sa ma apuc sa il exploatez si ca sa ne pregatim pentru orice ne poate da viata in lumea programarii mergem in toate directiile posibile cu invatatul limbajelor si ne specializam dupa aia…si ce facem din hobby nu renuntam si ne specializam de pe acuma 😀

In cateva ore am de gand sa scriu din nou cu noi obiective pentru timpul care urmeaza…Nu vreau sa mai las sa treaca asa aiurea timpul si sa nu fac ce imi propun…

Deocamdata ce am de zis e noapte buna

A.

Leave a Reply

