Day 18

Azi avem un inceput de zi foarte lenes. Nu am chef de absolut nimic si daca nu as fi goal oriented nici nu as face nimic. In ultima vreme am inceput sa pun cateva CV-uri si sper sa iasa ceva bun din asta.

Image

Si pana vine cineva sa ne caute, invatam, nu pierdem vremea…sau na invatam cand nu pierdem vremea. Foarte complicat sa nu pierzi vremea, ai atatea distrageri de nu iti vine sa crezi. Si cand inveti pe internet e si mai cumplit… Eu nu inteleg oamenii disciplinati cum reusesc sa fie asa. Cum nu se intreaba ce s-a mai intamplat pe facebook in ultimile 30s. Nu sunt cea mai curioasa persoana dar am descoperit ca deschid facebook-ul doar asa sa vad ce se mai intampla, cum deschid si frigiderul, nu vreau nimic din el dar vreau sa imi fac o imagine generala a lui.

Si ca sa fim motivati sa invatam code va propun si urmatorul filmulet facut de cei de la code.org

O zi productiva…

A.

Leave a Reply

