a disparut?

Poate va intrebati ce s-a intamplat cu jurnalul. A disparut numaratoarea aia infernala de zile in care se intamplau aceleasi lucruri? Nu chiar. SCOPUL a ramas acolo si a ramas acelasi, in schimb mi se pare un pic inutil sa va spun ca fac aceleasi chestii. Da in fiecare zi caut solutii pentru nunta. Da in fiecare zi mai programez ceva ca poate poate invat ceva nou(nu, nu sunt expert da se lipesc unele lucruri mai greu de mine chiar daca le gasesc interesante). Da citesc si alte lucruri pe principul mens sana in corpore sano. 

Ce s-a schimbat atunci?

Sunt intr-o groaznica criza existentiala. Nu stiu cum ar trebui sa imi cladesc viata. Ce ar trebui sa fac? La ce sunt bun? si alte intrebari dinastea deloc usoare si uneori zdrobitoare si epuizante. La un moment dat am inceput sa dau din colt in colt sa gasesc o solutie. Si am gasit o solutie in cel mai improbabil loc posibil. Cel putin pentru mine. Nu cred in dezvoltare personala, in mod special, cred ca fiecare din noi avem un drum de parcurs si drumul acesta ne cladeste inspre un fel sau altul de a fi. Dar sub nici o forma nu cred in fa bine si binele in mod inevitabil ti se va intoarce, universul lucreaza pentru tine, si alte tampenii dinastea. Dar am dat peste un tip foarte tare pe nume Pera Novacovici si tot citind din blogul lui ceva in mine a facut click.

El spunea ceva de genul: descopera-ti vocatia, incepe sa o valorifici(fa bani din ea), si dupa aia da inapoi secretul cu care te-ai dezvoltat si ajuta-l si pe cel de langa tine sa isi descopere vocatia. Cum? Pune-te fa un blog, vlog, scrie o carte, si da inapoi ce ai invatat. Foarte frumos, foarte nobil, what goes around comes around. Dar click-ul in mine a fost altul. Eu am blogul asta. Nu trebuie neaparat sa fac bani din el, dar daca pot sa aduc un fel de schimbare prin el in societatea in care traiesc? Poate influentez un om, cinci oameni, zece oameni, un milion, nu stiu dar, cred tot mai puternic ca trebuie sa fac tot ce pot ca sa ma schimb pe mine si sa ma ofer exemplu ca se poate.

Da putem sa ne schimbam. Da putem fi mai buni. Da este posibil. Cu siguranta nu o sa fie usor, o sa dam de greu in drumul nostru spre schimbare dar creind o comunitate de suport nu o sa fim niciodata singuri in lupta noastra spre mai bine.

Eu sunt sigur ca vreau sa fiu un om mai bun. Nu pentru mine. Mie imi place de mine asa cum sunt. Imi place sa mananc sawarma, imi place sa stau toata ziua in pat, imi place sa ma joc world of warcraft in nestire, dar pe 21 decembrie 2013 m-am angajat sa fiu ce e mai bun pentru logodnica mea cand am cerut-o in casatorie. Eu pentru ea vreau sa fiu in primul rand foarte bun, dupa aceea pentru cei de langa mine. Vreau sa ajut cum pot pe toti cei din jurul meu si poate exemplul meu o sa inspire si pe altii.

Asa ca nu, jurnalul nu a disparut. Cand au sa fie update-uri importante o sa continui numaratoarea, care e doar numarul zilelor pana la ziua aceea in care o sa spun Da. Eu vreau sa fiu o schimbare. Voi?

Fii schimbarea pe care o vrei in lume

A.

One thought on “a disparut?

Leave a Reply

