SCHIMBARE!

Intrebam intr-o doara daca in acest an electoral schimbam ceva. O intrebare care a fost pusa constient de faptul ca indiferent pe cine alegem suntem in aceeasi mizerie. Problema e ca schimbarea trebuie sa vina, dar daca nu vine de la politicieni “Liderii nostri” atunci de unde o sa vina?

Din punctul meu de vedere in clasa politica e o mizerie imensa si oamenii astia ar merita sa fie batuti public cu nuiele(nu pe principiul pe mine ei nu m-au ajutat niciodata ci pe principiul hai sa vad cat de mult pot castiga atata timp cat sunt aici ca doar nu o sa fiu pentru totdeauna). Dar numai ei sunt vinovati pentru neajunsurile noastre?

Daca ne uitam in jurul nostru mai vedem o justitie corupta, o biserica care a devenit un fel de industrie(ca tre sa manca si gura lor…).

Dar cei mai rai suntem noi. Dar despre toate astea pe rand in posturi viitoare, nu de alta da poate daca incepem schimbarea de la noi si acolo unde suntem influentam inca o persoana si persoana aia pe altcineva si tot asa.

Fii schimbarea pe care o vrei in lume.

A.

One thought on “SCHIMBARE!

  1. Într-o noapte am avut un vis.
    Se făcea că eram undeva la scoală, la facultă și discutam cu colegii verzi și uscate. După cum știi, într-un vis, lucrurile evoluează destul de ciudat și rapid. Așa ca o colegă spune cumva brusc ceva de genul: “Edi, să știi că noi am vorbit între noi și noi nu te suportăm, nu ne placi și locul tău nu este printre noi!” . Toată lumea a aprobat. Nu am simțit mânie sau resentiment pentru colegii si profesorii mei (erau și câtiva profesori acolo), nici sentiment de victimizare, cum poate ca aș fi simțit dacă experiența era reală. Ceea ce am simțit a fost o durere undeva in piept, o durere reală! Țin minte din vis că m-am adresat tuturor si le-am spus ceva de genul:”As dori să vă cer iertare! Și vă rog sa mă iertați!” Apoi am pus o întrebare: Știți ce inseamnă binecuvântarea? Colegii au mormăit ceva… Apoi am continuat: Binecuvântarea inseamnă ca cineva sau ceva să schimbe lucrurile din rău in bine, să le fie un bine altora, să le schimbe viața în bine. Și aici mă refeream la o persoană. Adică, eu trebuia să fiu acela care schimbă ceva la oamenii pe lânga care stă și nu am fost. Apoi le-am mai cerut încă o dată iertare că nu am fost binecuvântare printre ei.
    Ma tot gândesc din când in cînd la vis, ca să nu il uit, sa nu uit ce am simțit când m-am trezit, să nu uit ce trebuie să fac. Așa ca postarea ta m-a facut să-mi reamintesc visul.
    Sper ca să nu rămâna un vis! Eu aș vrea ca să inceapă schimbarea din mine în primul rând, dar nu vreau eu să mă schimb, ci vrea ca Isus să fie Cel care ma schimbă. El se pricepe cel mai bine in acest domeniu! Oamenii pot eventual să faca copii ale schimbării, dar niște copii fara nicio valoare.

Leave a Reply

