O luna

LA MULTI ANI MIEEE!!!! 🙂

Azi implinim o luna de la primul post, si am zis sa evaluam putin progresele.(in nici o ordine speciala)

1. Am inceput sa facem bugetele de nunta (ni s-a facut rau dar, am trecut peste);

wedding_meme

2. Am inceput sa caut de lucru(ca trebuiesc stransi bani, si trebuie sa demonstram ca suntem oameni responsabili);

Job_Seeker_Meme

3. Am gasit sala de nunta;

4. Am semnat un contract cu o companie pentru decorul de la nunta, lucrurile incep sa se concretizeze :D;

5. Am gasit de lucruuuuu;

tumblr_inline_mh77i3793m1qz4rgp

Blog wise lucrurile stau cam asa:

-23 de posturi;

-5 followers (Multumesc by the way e foarte incurajator :D);

-859 vizualizari;

-cele mai bune intr-o zi 203;

-cele mai rele 0 ca nu se poate – :P;

Cam astea sunt achievement-urile mele pe luna asta.

Lucram, sper, mai mult in luna februarie pe  toate domeniile, fiecare dintre noi, ca sa ajungem mai buni.

Fii schimbarea pe care o vrei in lume,

A.

 

Leave a Reply

