Looking back

Un lucru bun pe care cred ca trebuie sa il facem din cand in cand, este sa ne uitam in urma sa vedem ce obiective ne-am propus si in ce masura le-am indeplinit, pentru ca daca ne facem liste de scopuri si ne laudam cu maretia lor si cat suntem noi de tari ca le-am gandit e cam degeaba daca nu le si punem in aplicare.

Imi incepeam blogul ceva de genul, si de atunci a curs ceva apa pe bega si lucrurile nu au evoluat intocmai cum mi-as fi dorit eu, dar tot spre bine au evoluat lucrurile, zic eu.

Ziceam pe atunci ca primul lucru care ar trebui sa il fac e sa imi gasesc un job, well jobul a venit si a plecat, de ce? pai am hotarat sa imi termin facultatea(care era si el un “scopusor” pe acolo). Cu toate ca am renuntat la ce faceam atunci, am continuat sa depun CV-uri si sa merg la interviuri, din nou fara prea mult succes,  dar mi-am propus sa nu imi pierd speranta in domeniul asta… Trebuie undeva sa gasesc ceva pentru mine.

In al doilea domeniu(programarea web) am invatat mult mai putin decat mi-am propus si ziceam atunci ca pun lucrurile pe internet ca sa fie publice si daca ma intreaba cineva de ce nu am facut ceva din ce am scris acolo sa imi fie rusine de mine. Well asta e unul din domeniile de care imi pare rau ca nu am “abuzat” mai puternic. Dar nu au intrat inca zilele in sac si continuam zbaterea de cunoastere 🙂

Cum ziceam mai sus, m-am concentrat mai tare pe terminarea scolii si spre surprinderea mea mai am de dat numai licenta si am terminat cu ea. Sa vedem pentru cat timp 🙂

La partea cu getting in shape lucrurile sunt spre bine zic eu, ma simt mai bine, alimentatia nu mi-am schimbat-o inca foarte drastic dar am inceput sa nu mai mananc(sau sa incerc sa nu mai mananc) ca salbaticu si ajuta cat de cat, plus in zilele cu soare am inceput sa circul mai mult cu bicicleta,in loc de masina, autobus s.a. si asta isi spune destul de tare cuvantul.

Si last but defiantly not least, au trecut cele 219 zile si din 26.07.2014 sunt casatorit si om la casa mea din toate punctele de vedere. Ideea e ca daca Dumnezeu a avut grija de fiecare aspect al punctului asta cu siguranta ca nici celelalte nu sunt in afara controlului Lui(vezi faculta) I just need to work harder si El o sa isi spuna cuvantul.

nunta

Well cam atat pentru azi, m-am gandit sa mai scriu si eu ceva, dar pana luni cand o sa imi vina si mie randul sa am internet ca toata lumea  probabil o sa mai iau o mini-pauza, pentru ca orice lucru bun se incepe/reincepe cu pauza.

 

Fii schimbarea pe care o vrei in lume,

A.

Leave a Reply

