nu se mai intampla magia

De cand traiesc pe “barba mea”, vorba cuiva (pentru ca inca nu traiesc neaparat pe banii mei), se intampla niste fenomene foarte ciudate. Ca sa intelegeti de ce sunt fenomene ciudate, trebuie sa va spun ca pana la 23 de ani si 11 luni nu am trait in afara umbrei protectoare a parintilor si acum, brusc, m-am trezit intr-o noua forma de existenta.

Pana acum lucrurile se intamplau in mod magic, si o sa dau si cateva exemple.

Pana acum, dupa ce purtam hainele o zi le luam (probabil nu chiar in ziua aia) le puneam intr-un cos si in mod magic, le gaseam impachetate dupa o vreme frumos la picioarele patului gata sa fie puse in dulap, acum daca fac asta, cosul acela se tot umple si eu trebuie sa pun hainele la spalat.

Inainte daca imi era foame, mergeam deschideam o usa alba si in mod magic acolo exista mancare, acum in mod ciudat eu trebuie sa introduc chestii dupa usa alba ca sa existe mancare acolo.

Si exemplele pot continua. Prin ele nu vreau sa spun ca eu fac toata treaba in casa, pentru ca ar fii foarte nedrept pentru ca sotia mea face mai mult ca mine, ce vreau sa spun e ca lucrurile nu se mai intampla, trebuie sa le intampli ca sa fie facut ceva.

O sa fie interesanta tranzitia asta, cel mai probabil nu va fii usor nici pentru mine si cu siguranta nu va fii usor pentru Rut, dar e un proces de dezvoltare si de invatare.

Fii schimbarea pe care o vrei in lume,

A.

Leave a Reply

