Daca trebe schimba tot

Era o dimineata adormita de luni si stateam linistit la micul dejun impreuna cu V. si R. cand dintr-o data suna cineva la usa. Cand deschide R., era vecina de la 4 care intreba in mod ciudat de mine.

Aparent sunt ultimul barbat in viata din bloc si s-a infundat canalizarea. Apartamentele de la parter sunt pline de…well, de de toate, si e nevoie de cineva sa vina sa il ajute pe instalator.

Flatat fiind de chestia aia cu ultimul barbat in viata din bloc, ma inham la un jug la care nu ma asteptam. Doar asa ca fapt divers in mod normal sunt foarte sensibil la mirosuri scarboase, si risc sa imi dau afara matele. Asa ca ma duc jos si il astept pe nenea instalatorul si coboram in beci, prin beci va rog sa intelegeti o camera de 3/4 si inalta de vreun metru jumate, plina cu tevi. Ne apucam noi de ciocanit tevi, goala, goala, goala, plina. Merge nenea isi pune tacticos sarpele de desfundat jos si ce se gandeste el? hai sa dam drumu la supapa tevi sa vedem daca nu putem sa desfundam de pe partea asta. Si de la gand la fapta da drumu la supapa. Dintr-o data rauri maro curgeau si tasneau peste tot, eu tot asteptam sa imi dau obstescul sfarsit, dar nimic, in mod ciudat rezist si mergem cu treaba mai departe.

La un moment dat ma uit pe jos si vad ca in raul de murdarii e tot mai prins si sarpele si incep sa sper ca o sa se desfunde de la sine si partea de la supapa la bazin, dar nu, asa ca trebuie sa folosim sarpele care e plin de … maro … asa ca mi-am zis pana aici mi-a fost, acuma imi vars stomacul, dar din nou spre surprinderea mea am supravietuit.

Treaba asta cu desfundatul a durat cam o ora, needless to say cand am ajuns in apartament am trantit toate hainele in masina de spalat si pe mine la un dus luuung.

Ideea e urmatoarea, m-a uimit cat de mult se pot schimba lucrurile si fiziologic atunci cand trebe facut ceva si nu e altcineva care sa faca lucrurile.

Cam atat pe azi,

A.

Leave a Reply

