2 luni

Long time no blog….

Ieri au trecut două luni de la incredibilul, fenomenalul, extraordinarul moment numit ”nunta”. Nu fac bășcălie, chiar mi-a plăcut și a fost una din cele mai faine nunți la care am fost, cu toată modestia.

Ideea e alta… și aș putea să spun chiar mai importantă decât ziua nunții, astăzi 27.09.2014 se împlinesc două luni de conviețuire cu cea mai minunată soție care poate exista.

Probabil că o să ziceți că e normal să spun asta, sunt proaspăt căsătorit si altele, dar nu e chiar așa. E ciudat cât de naturală e  tranziția asta înspre ”married life”.

Am fost ”amenințat” în perioada premergătoare nunții de cât de greu și de ciudat o să fie să conviețuiesc cu o altă persoană după ce am fost 23 de ani obișnuit să stau acasă cu părinții etc. Nu a fost deloc așa, tranziția a venit brusc dar a avut o aterizare blândă.

După doua luni(știu e puțin, încă nu am văzut nimic etc) pot spune că sunt în fiecare zi tot mai fericit de soția mea, și felul în care se ocupă ea de gospodărirea noastră mă ambiționează în fiecare zi să încerc să îmi ies din automatismele mele de om sălbatic și obișnuit să trăiască de capul lui, și să trăiesc, să ma gospodăresc și eu alături de ea.

De asta pentru mine sărbătoarea de după ziua ”aniversară” a sărbătorii e mai importantă.

A.

Leave a Reply

