Ciudățenii de pe la bloc

Aproape 23 de ani am locuit la casă și în fiecare zi descopăr cât de diferit e să locuiești la bloc.

E ciudat cum 20 de familii care nu prea au(cel puțin inițial) nici o legătură una cu cealaltă sunt puse în aceeași ”cutie” și fiecăreia ii e desemnată cutia ei.

Eu de exemplu stau într-o cutie cât de cât poziționata la mijloc, deci nu trebuie să îmi fac griji nici că o să îmi plouă în casă, nici că îmi explodează canalizarea zonei în apartament. În schimb eu am un alt soi de teatru care se desfăsoară în jurul cutiuței mele.

1. Sunt înștiințat olfactiv despre toate lucrurile care se gătesc și pregătesc în bloc(și câteodată cred că si de la cel de vis-a-vis)ș

2. Vinerea și sâmbăta e party night, singura chestie e că nu îmi dau seama de unde pentru că media de vârstă în zonă e de aproximativ 65 de ani, și nu prea cunosc disco-babe deși pot greși

images

3. Pisica spion. Vecinii de vis-a-vis au o pisică angajată sri. Toată ziua stă la geam și monitorizează aleea de dintre blocuri. O fi vreun coleg de-al lui Turcescu?

clock_cat

 

4. Babele spion. Și acasă existau dar la o scală mult mai mică. Aici toate babele știu totul despre toată lumea. Its like old ladies heaven. E plin de ele și au în plus și piața, așa că sunt aproape sigur că acoperă tot județul ca și cunoștiințe.

5. Vecinii de sus. Da, asta era până acum parte a poveștilor prietenilor mei but times change. Am ajuns să am povești cu vecinii de sus. Nu stiu demografia cutiei de deasupra mea dar aparent sunt creaturi de toate vârstele și sexele ascunse acolo. Aparent viața lor se concentreaza pe rudele decedate ale persoanei de sex feminin, grijă foarte plastic exprimată cât de des posibil și în diferite contexte, ca și, ultima gură de mâncare, trezirea de dimineață trezirea în mijlocul nopții pentru ”una mică” și plânsul copilului. Toate acestea sunt foarte atent împachetate in grija pentru rudele decedate ale femeii. Un alt aspect interesant este copilul cutiei care recomanda o rapire demonică a parinților oridecâte ori se oprește din plâns sau îi este foame. Ultimul aspect al acestei familii îmi vine greu sa îl amintesc. Știu că și eu mai fac asta din când în când dar nu așa frate… Cum să sforăi în așa hal de să te audă vecinii de mai jos… serios acuma…

Cam atât până acum despre ciudățeniile de la bloc, mai revin asupra subiectului dacă mai există elemente notabile.

A.

Leave a Reply

